بلوک سبک AAC

بلوک aac و شرایط نگهداری بلوک هبلکس پس از اجرا

بلوک aac و شرایط نگهداری بلوک هبلکس پس از اجرا

تا سه روز پس از اجراء دیوار بلوک aac مرطوب نگه داشته شود. همچنین تیغه‌های نازك را باید از اثرات وزش باد شدید محافظت گردد (جهت جلوگیری از واژگونی، دیوار هبلکس را می‌بایست به نوعی مهار نمود).
در فصل گرما باید تا حد امکان دیوار بلوک aac (بلوک سبک هبلکس) را از تابش مستقیم نور خورشید محافظت كرد یا در فواصل زمانی کمتری مرطوب گردد.

بهترین زمان برای اجرای دیوارچینی بلوک aac (بلوک هبلکس) پس از پایان عملیات بتن‌ریزی سقف‌ها می‌باشد. بهتر است حداقل بتن سقف مقاومت 7 روزه خود را كسب كرده باشد و سپس دیوار چینی بلوک aac (ترمستون-فرمستون) انجام شود.
گروه صنعتی هبلکس ایران مجری پروژه های بلوک سبک هبلکس می باشد. در صورتی که پروژه ای در دست ساخت دارید میتوانید تهیه بلوک سبک و تهیه چسب بلوک سبک هبلکس را به ما بسپارید. محصولات و مصالح ساختمانی شما با بهترین کیفیت و مناسبترین هزینه و قیمت ارایه می شود.

هبلکس ایران تولید کننده بلوک سبک AAC چسب بلوک سبک

درباره ما

کسب نتایج قابل قبول در آزمایش های متعدد مصالح سبک ساختمانی، حفظ و ارتقا دایمی کیفیت محصولات بلوک سبک AAC و چسب بلوک سبک، تنوع زیاد در ابعاد و اندازه و قیمت مناسب بلوک های سبک از جمله دلایل استقبال خوب مشتریان از هبلکس ایران می باشد.ما بلوک سبک مورد نیاز شما را به مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت در هر جای ایران تقدیم و ارایه می کنیم

تلفن تماس : 09127910460

تلگرام : 09127910460