بلوک سبک AAC

بلوک هبلکس مشهد رضوی مقاوم در برابر صدا

بلوک هبلکس مشهد رضوی مقاوم در برابر صدا

سر و صدا یکی از مهمترین معضلات زندگی مدرن برای ساکنین منازل، آپارتمان ها، مجتمع های بزرگ مسکونی و مجتمع های تجاری است. یک دیوار ساخته شده از محصول بلوک هبلکس مشهد رضوی(فرمستون-ترمستون)، بهترین عایق بندی را جهت جلوگیری از انتقال صدا بوجود می آورد.

ساختار متخلخل و سطح تماس بالای محصولات بلوک هبلکس مشهد رضوی(فرمستون-ثرمستون)، جنبش های مکانیکی را خنثی کرده، به میزان قابل ملاحظه ای آلودگی های صدای بیرون را دفع می کند، انعکاس صدا را در محیط داخل از بین برده، شرایط مناسب و آرامی را برای ساکنین فراهم می سازد.
با استفاده از سیستم های بلوک هبلکس مشهد رضوی(فرمستون-ثرمستون)، ساکنین دیگر نگران ایجاد مزاحمت برای اعضای خانواده یا همسایگان نخواهند بود وهمچنین سرو صدای دیگران مزاحمتی برای آن ها ایجاد نخواهد کرد.
لیست قیمت بلوک سبک و قیمت روز چسب بتن با یک تماس تلفنی قابل دریافت است.
بلوک هبلکس صادراتی(فرمستون-ثرمستون-ترمستون) توسط هبلکس ایران به کشورهای خاورمیانه ارسال می شود.

هبلکس ایران تولید کننده بلوک سبک AAC چسب بلوک سبک

درباره ما

کسب نتایج قابل قبول در آزمایش های متعدد مصالح سبک ساختمانی، حفظ و ارتقا دایمی کیفیت محصولات بلوک سبک AAC و چسب بلوک سبک، تنوع زیاد در ابعاد و اندازه و قیمت مناسب بلوک های سبک از جمله دلایل استقبال خوب مشتریان از هبلکس ایران می باشد.ما بلوک سبک مورد نیاز شما را به مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت در هر جای ایران تقدیم و ارایه می کنیم

تلفن تماس : 09127910460

تلگرام : 09127910460