بلوک سبک AAC

تاریخ هبلکس در ایران-بلوک سبک هبلکس چیست

تاریخ هبلکس در ایران-بلوک سبک هبلکس چیست

تاریخچه بتن سبک و بلوک سبک در ایران
احداث کارخانجات این نوع بتن سبک-هبلکس(بلوک aac) در ایران به سال1352 مرتبط است ولی راه اندازی اولین واحد بتن هوادار اتوکلاو شده(هبلکس) مربوط به سال 1365 با نام تجاری سیپورکس می باشد.
شرکت مذکور در سالنی به مساحت 20000مترمربع قرار گرفته و به وسیله ماشین آلاتی که اکثر آنها ساخت کشورهای سوئد و آلمان می‌باشند و همچنین اتو کلاوهای مربوطه قادر به تولید 480مترمکعب محصول در روز است.

محصول این واحد بتن سبک(بلوک aac) است که برای ساخت پانل‌های دیواری و سقفی و سایر استفاده‌های ساختمانی مصرف دارد که متاسفانه به دلیل مشکلات عدیده ای در حال حاضر تولید ندارد آخرین شنیده ها نیز حاکی از آن است که این مجموعه توسط گروه ایرانیت خریداری شده است.
کارخانه سیپورکس در کیلومتر 83 بزرگراه تهران- قزوین در جوار معادن سیمان، سیلیس و آهک و روبه‌روی کارخانه سیمان آبیک واقع شده است.
دیگر کارخانه تولید بتن سبک (هبلکس) توسط مرحوم علی اکبر بجستانی مقدم در ایران راه اندازی گردید که در همان سال 1367 وقف آستان قدس رضوی گردید. روحش شاد
فروش انواع بتن سبك،انواع بلوک aac،انواع هبلکس، انواع چسب هبلکس و انواع پودر آلومینیوم توسط هبلکس ایران
هبلکس ایران تولید کننده بلوک سبک گازی در تهران می باشد.برای اطلاع از آخرین وضعیت قیمت خرید بلوک هبلکس و قیمت بلوک سیمانی به همراه چسب مخصوص بلوک با ما تماس بگیرید.

هبلکس ایران تولید کننده بلوک سبک AAC چسب بلوک سبک

درباره ما

کسب نتایج قابل قبول در آزمایش های متعدد مصالح سبک ساختمانی، حفظ و ارتقا دایمی کیفیت محصولات بلوک سبک AAC و چسب بلوک سبک، تنوع زیاد در ابعاد و اندازه و قیمت مناسب بلوک های سبک از جمله دلایل استقبال خوب مشتریان از هبلکس ایران می باشد.ما بلوک سبک مورد نیاز شما را به مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت در هر جای ایران تقدیم و ارایه می کنیم

تلفن تماس : 09127910460

تلگرام : 09127910460