بلوک سبک AAC

دستور العمل اجرایی بلوک سبک ساختمانی هبلکس-بلوکaac

دستور العمل اجرایی بلوک سبک ساختمانی هبلکس-بلوکaac

1. کادر اجرایی بلوک سبک هبلکس:

کار با بلوک سبک ساختمانی هبلکس اصلا تخصص خاصی نمیخواهد و با توجّه به ابعاد بلوک هبلکس (بلوکaac) و سهولت کار با بلوک سبک هبلکس (بلوکaac)، و سرعت اجرا در مقابل آجر یا سفال ۲ الی ۳ برابر بیشتر است.

2. ملات مورد نیاز بلوک سبک هبلکس:

ملات چسب بلوک سبک هبلکس (ملات بلوک aac) یا ماسه سیمان ملات مورد نیاز بلوک سبک هبلکس (ملات بلوک aac) است.
با توجه اینکه بلوک های سبک هبلکس (سیپورکس) یک نوع بتن سبک می باشد و همگونی کاملی با ملات ماسه سیمان دارد می توان نسبت ترکیب را به پنج یا شش به یک تبدیل و در مصرف سیمان صرفه جویی بیشتری نمود، و در بعضی قسمت ها مثل اتاق ها می توان از ملات گچ و خاک؛ جهت صرفه جویی اقتصادی نیز استفاده نمود.
چسب بلوک هبلکس ایران، مـلات خشـک آمـاده ای است کـه تنهـا بـا افـزودن آب آمـاده مصـرف می گـردد. چسب بلوک سبک تولید شده توسط هبلکس ایران مناسب جهت چسباندن انواع بلوک سبک، بلوک گازی ،بلوک هبلکس و بلوک سبک سیمانی می باشد.
ملات بلوک سبک و چسب بلوک را به قیمت مناسب و ارزان از هبلکس ایران تهیه کنید.
سایر محصولات ما فروش بلوک سبک هبلکس و فروش پودر آلومینیوم می باشد.

هبلکس ایران تولید کننده بلوک سبک AAC چسب بلوک سبک

درباره ما

کسب نتایج قابل قبول در آزمایش های متعدد مصالح سبک ساختمانی، حفظ و ارتقا دایمی کیفیت محصولات بلوک سبک AAC و چسب بلوک سبک، تنوع زیاد در ابعاد و اندازه و قیمت مناسب بلوک های سبک از جمله دلایل استقبال خوب مشتریان از هبلکس ایران می باشد.ما بلوک سبک مورد نیاز شما را به مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت در هر جای ایران تقدیم و ارایه می کنیم

تلفن تماس : 09127910460

تلگرام : 09127910460